Üç belediye başkanı AK Parti'ye geçti
İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ile CHP'den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan AK Parti'ye katıldı.

Üç belediye başkanına parti rozetlerini, genişletilmiş il başkanları toplantısında AK Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı.
Erdoğan toplantıda yaptığı konuşmada, pazartesi günü Haymana belediye başkanı ile dün İstanbul milletvekili Nimet Özdemir'in partisine katıldığını hatırlatarak, bugün de yeni belediye başkanlarını "bağrımıza basacağız" diye ekledi.
Ankara'da Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan şubat ayında CHP'den istifa etmişti.
Özarslan, CHP içinden maruz kaldığını söylediği "iftira ve tehditleri" istifasına gerekçe gösterdi.
Edirne Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan da 24 Haziran'da CHP'den istifa etti.
Özcan istifasına dair bir açıklama yapmadı.
Ankara Haymana Belediye Başkanı Levent Koç da 22 Haziran'da CHP'den istifa etmiş, aynı gün AK Parti'ye katılmıştı.
CHP'den istifa eden İstanbul milletvekili Nimet Özdemir de 24 Haziran'daki grup toplantısında AK Parti'ye katılmıştı.
Son güncellenme: 18:19:12






































































































































































































