Amedspor’un yeni transferinden Kürtçe mesaj
Amedspor ile 2+1 yıllık sözleşme imzalayan İskoç milli yıldız David Bates’in ilk mesajını Kürtçe ile yaptı.

Süper Lig'deki ilk sezonuna iddialı bir kadroyla hazırlanan Amed Sportif Faaliyetler, transfer çalışmalarını sürdürüyor. Yeşil-kırmızılı ekip, Kosovalı kanat oyuncusu Ermal Krasniqi ile İskoç stoper David Bates ile 2+1 yıllık sözleşme imzaladı.
Transferlerin ardından taraftarlar yeni sezon öncesi heyecan yaşarken, kulübün hafta içinde birkaç yeni transferi daha açıklaması bekleniyor.
İskoç savunmacı David Bates ise imzanın ardından ilk mesajını Kürtçe verdi. Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bates, Amedspor'a katılmaktan gurur duyduğunu belirterek, kulübün büyük hedeflere sahip olduğunu ve güçlü bir taraftar desteği bulunduğunu vurguladı.
Bates paylaşımında, "Amedspor Kulübü için imza atmaktan gurur duyuyorum. Hırslı insanlarla dolu hırslı bir kulüp ve devasa bir taraftar kitlesi. Önümüzdeki sezona ve bu taraftarların önünde oynamaya gerçekten büyük bir heyecanla bakıyorum. Her zamanki gibi sahada her şeyimi bırakacağım. Bi hev re, ber bi serkeftinê ve (Birlikte başarıya doğru)." ifadelerini kullandı.
Kaynak:
AmidahaberSon güncellenme: 15:46:42




































































































































































































