Amedspor’dan ayrılan Serkan Reçber ilk kez konuştu

Amedspor’da Süper Lig sezonu öncesi ilk imzayı atarak sportif direktörlük görevine getirilen Serkan Reçber, sadece 8 gün kaldığı kulüpten istifa etti. Reçber, Amedspor’a gelişi ve ayrılığının perde arkasını anlattı.

23 Haziran 2026 - 13:21
23 Haziran 2026 - 13:21
 0
Amedspor’dan ayrılan Serkan Reçber ilk kez konuştu

Amedspor’un Süper Lig’deki transfer yapılanması için büyük beklentilerle kulübün sportif direktörlük görevine getirilen Serkan Reçber, kısa süre sonra istifasını vermesinin nedenlerini açıkladı. Reçber, kulüpte karşılaştığı çalışma modelinin kendi prensipleriyle örtüşmediğini söyledi.

Reçber, daha önce yaptığı istifa açıklamasında ‘fikir ayrılıklarına’ dikkat çekmiş ancak detaylarından söz etmemişti.

Bir TV programında konuşan Reçber şunları söyledi:

Amedspor yönetiminin kendisiyle iletişime geçerek kulübün projelerini anlattığını belirten Reçber, “Tanımı tarifine muazzam şeyler duydum. Ben anlatamazdım. Kulüp yapısını beğendin yani. Yaklaşımı da beğendin. Yaklaşım harika, üslup harika. Yani gerçekten beklentimin çok üzerinde bir kurumsal heyetle karşılaştım. Sorular, cevaplar ve beklentiler harikaydı. Sonra işin ekonomik kısmını konuştuk. Anlaştık, imzaladık.” dedi.

Üç isimle çalışmak istemedi

İmzaların atılmasının ardından yapılan toplantıda kulübün işleyişine ilişkin detayların paylaşıldığını anlatan Reçber, ayrılık kararının temel nedeninin burada ortaya çıktığını söyledi.

Reçber, ipleri koptuğu toplantıya ilişkin şunları söyledi:

Ondan sonra benim uçağım vardı saat 8'de. Bir hemen bir toplantı yapalım dendi. İşte toplantıda toplantıya girdik. Bunu eleştirmek için söylemiyorum. Saygı duyuyorum. İşte dendi ki akademimizin başında Sertaç Hoca var. Scout'umuzun başında Adar Çetinok hoca var. Beraber çalışacaksınız dedi. Futbol şube var iki tane arkadaşımız Baran Durmaz ve Nedim Şimşek. Bunlara bağlı çalışacaksınız denildi. İşte transferlere siz karar vereceksiniz denildi.

‘Çalışma modeli benim prensiplerime uygun değildi’

Bu tarafa ileteceksiniz. Onlar değerlendiriyor. Biz bir daha değerlendireceğiz falan. Bunlar benim aslında çalışma prensibi olarak çok çalışabileceğim bir şey değildi yani. Zaten açıklamamda da o var. Yani O yöntem sana uymuyor. Yani bu yöntem açıkçası bana uymadı. Ben de kırmadan, dökmeden, daha hemen işe başlamadan, bir sorumluluk almadan, çünkü girersin bir oyuncuyla görüşürsün. Oyuncu senden dolayı kabul eder. Yarın sen olmazsın. Olmaz.

‘Besnik Hasi transferi zarar bozulmasın diye bekledim’

Ya da işte Besnik Hasi transferi öncesi bıraktığımı söylemedim ki hoca da hani transfer kısmı bozulmasın, benden kaynaklanmasın. Dolayısıyla tamamen budur. Yani bunun dışında sosyal medyada çok yazıldı, çizildi. Ben Ametspor'dayken hiçbir oyuncu ve menajeri ile 1 TL, 1 euro, 1 dolar para konuşmadım. Hiçbir kimseyle par görüşmedim.”

Diyarbakır’da çok iyi karşılandığını ifade eden Reçber, kentten ve taraftarlardan olumlu izlenimlerle ayrıldığını söyledi. Şehirde gördüğü ilgi ve enerjinin kendisini etkilediğini belirten Reçber, tüm Amedspor camiasına yeni sezonda başarılar diledi.(Amida)

Bu haber toplam 1065 kişi tarafından görüldü.
Son güncellenme: 14:22:05